Veganski burgerji iz rdeče pese

Sestavine (4-6 polpet, za 1-2 osebi):

  • 250 g naribane rdeče pese (2 srednji veliki ali 4 majhne olupljene rdeče pese)
  • 65 g poljubnih finih kosmičev (če imaš velike jih na hitro zmiksaj, da se nekoliko razdrobijo)
  • čajna žlička drobno sesekljane čebulice
  • manjši strok drobno nasekljanega česna
  • 45 g fete
  • 1 jajce
  • sol in poper
  • pest sveže bazilike
  • čajna žlička olivnega olja
  • pirina, riževa ali katerakoli druga vrsta moke (po potrebi)
  • ghee* (ali maščoba po izbiri)

+

  • bombetke, namazi, zelenjava…

Postopek:

Rdečo peso olupi in naribaj ali v multipraktiku sesekljaj. Dodaj ji nasekljano čebulico in česen, kosmiče in jajce. Premešaj, prilij olivno olje, dodaj nadrobljeno feto, sol in poper ter nasekljano baziliko. Znova premešaj in pusti stati vsaj pol ure, da se kosmiči napojijo.

Medtem pripravi kruh ter poljuben namaz in zelenjavo.

Če se ti masa za burgerji zdi preredka, je zdaj čas, da to popraviš. Dodaj še malce kosmičev ali žlico poljubne moke. Nato pomokaj dlani in oblikuj približno enako velike polpete. Če si uporabil(a) zelo sočno peso, burgerje med oblikovanjem stisni med dlanmi, da odvečna tekočina steče. Oblikovane položi na pomokan krožnik.

Na srednjo temperaturo segrej ponev in prilij nekaj stopljenega gheeja (ali katerekoli druge maščobe). Polpetke pred peko iz obeh strani še malce pomokaj, nato jih počasi speci. Ker so pesini burgerčki precej nežni, jih obračaj previdno, da ne razpadejo.

Medtem ko se pečejo, prereži bombetke in jih popeci na močno segreti žar ponvi. Nato jih premaži z izbranim namazom ter obloži s poljubno listnato zelenjavo. Sledi burger, na katerega zopet naložiš nekaj svežega in hrustljavega.

Vir: cookeatandsmile.com